loading...
عاشقم کن
مرجان بازدید : 1 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

نـ ـه...

 

نمـ ـیــــدانی...

 

هیـ ـچ کـ ـسـ نمـ ـی دانـ ـد

 

 پشـ ـت ایـ ـن چهــ ـره ی  آرامـ در دلـ ـم چـ ـه میـ ـگذرد...

 

نــ ـمیدانـ ـی!

 

کســ ـی نمیــ ـداند

 

ایـ ــن آرامــ ـش ظاهــ ـر

 

و ایــ ـن دل آرامـ...

 

چــ ـقدر خســ ـته ام میـــ ـکند!!!

 

 

 

 

وقتی اومدم پیشت میخوام

 

دستمو بذارم رو چشات ودر گوشت بگم:

 

اگه گفتی من کیم؟

 

توام باخنده بگی همونی که دلتنگش بودم

 

منم تو گوشت زمزمه می کنم عاشقتم دیوونه !

 

 

 

در آغـ ـوشمـ کــهـ میــگیریــ

 

آنــقدر آرامــ میگیــرمـ کـهـ یــادمـ میــرود

 

بایــد نـفسـ بکشــمـ....

 

 

 

من زنم

سخت عاشق میشم

ولی وای به روزی که ...

 عاشق شم

 بادریل هم نمیتونین

عشق رو ازم بگیرین...

 

 

 

دست هایم خالی اند

 

جای خالی دست تو را هیچ کس

 

برایم پر نمی کند

 

راست میگفتی شاملو

 

دستهای خالی را باید بر سر کوبید

 

 

 

 

دلم نگرفته از اینکه رفته ای

 

دلگیرم از همه دوستت دارم هایی که گفتی

 

و نداشتـــــی

 

بعضـــ ـی وقـ ـتا دوسـ ـتـــ دارمــ کنــ ـارمــ باشـ ـی

 

مــحــ ـکم بغــ ـلـمــ کــ ـنی

 

بــ ـذار آرومــ گــ ـریـ ـهـ کــ ـنمــ

 

راحــ ـت بشــ ـمــ

 

بــ ـعد آهســ ـته تــ ـو گــوشــ ـم بـــ ـگی...

 

دیـــ ـوونه منکـــ ـه باهـ ـاتم!!!

 

دلم آغوش پر آرامشی میخواهد که زیر

باران گرمم کند...

 

دلم می خواهد کسی باشد که خوب باشد

مهربان باشد...

 

بس باشد

همه ی این بودن هایش فقط برای من

باشد...

 

فقط من

و باشد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 24